ΔΗΜΟΣ ΛΕΡΟΥ

στις 16 Μαρτίου 2018

Σας καλώ στις 20-03-2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:30 μ.μ., στο Δημαρχείο, σε τακτική συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα:

  1. Ανάκληση - αποδέσμευση ποσών από διάφορες Α.Α.Υ.

  2. Εισήγηση για έγκριση 2ης αναμόρφωσης προϋπολογισμού και τεχνικού προγράμματος Δήμου Λέρου, οικονομικού έτους 2018

Περισσοτερα...
στις 05 Μαρτίου 2018

Σας καλώ στις 09-03-2018, ημέρα Παρασκευή και ώρα 13:00 μ.μ., στο Δημαρχείο, σε τακτική συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα:

  1. Εγκρίσεις δαπανών σε βάρος διαφόρων Κ.Α. προϋπολογισμού Δήμου Λέρου οικ. έτους 2018.
  2. Α) Έγκριση διενέργειας συνοπτικού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου για την εκτέλεση της εργασίας «Καθαρισμός περιοχών Ν. Λέρου», Β) Έγκριση της υπ’ αρ. 10/2018 μελέτης με τίτλο «Καθαρισμός περιοχών Ν. Λέρου» και Γ) Καθορισμός των όρων διακήρυξης συνοπτικού διαγωνισμού, με σφραγισμένες προσφορές και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή προσφοράς, για την ανάδειξη αναδόχου για την εκτέλεση της εργασίας «Καθαρισμός περιοχών Ν. Λέρου»
Περισσοτερα...
στις 23 Φεβρουαρίου 2018

Σας καλώ στις 28-02-2018, ημέρα Τετάρτη και ώρα 13:00 μ.μ., στο Δημαρχείο, σε τακτική συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα:

  1. Εγκρίσεις δαπανών σε βάρος διαφόρων Κ.Α. προϋπολογισμού Δήμου Λέρου οικ. έτους 2018.
  2. Εγκρίσεις δαπανών και διαθέσεις πιστώσεων σε συνέχεια πρωτογενών αιτημάτων.
Περισσοτερα...
στις 21 Φεβρουαρίου 2018

Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου καλεί το σώμα στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού μας Συμβουλίου στον Πλάτανο, την 25η Φεβρουαρίου 2018, ημέρα Κυριακή και ώρα 11:30 π.μ. για συζήτηση και λήψη αποφάσεων σχετικά με τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010:

  1. Έγκριση μελέτης και τρόπου εκτέλεσης του έργου, «Συντήρηση κι επισκευή σχολικών κτιρίων».
Περισσοτερα...
στις 16 Φεβρουαρίου 2018

Σας καλώ στις 20-02-2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 μ.μ., στο Δημαρχείο, σε τακτική συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα:

  1. Εγκρίσεις δαπανών σε βάρος διαφόρων Κ.Α. προϋπολογισμού Δήμου Λέρου οικ. έτους 2018
  2. Εγκρίσεις δαπανών και διαθέσεις πιστώσεων σε συνέχεια πρωτογενών αιτημάτων
Περισσοτερα...
στις 01 Φεβρουαρίου 2018

Σας καλώ στις 05-02-2018, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 μ.μ., στο Δημαρχείο, σε τακτική συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα:

  1. Διάθεση πιστώσεων και έγκριση δαπανών Π.Ο.Ε.
  2. Διάθεση πιστώσεων 1ης αναμόρφωσης προϋπολογισμού Δήμου Λέρου οικ. έτους 2018
  3. Εγκρίσεις δαπανών και διαθέσεις πιστώσεων σε συνέχεια πρωτογενών αιτημάτων
  4. Εγκρίσεις δαπανών και διαθέσεις πιστώσεων σε συνέχεια πρωτογενών αιτημάτων και έγκριση χρονοδιαγραμμάτων-προμετρήσεων εκτέλεσης έργων με αυτεπιστασία.
Περισσοτερα...
στις 25 Ιανουαρίου 2018

Σας καλώ στις 29-01-2018, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 μ.μ., στο Δημαρχείο, σε τακτική συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα:

  1. Εγκρίσεις δαπανών και διαθέσεις πιστώσεων σε συνέχεια πρωτογενών αιτημάτων
  2. Εγκρίσεις δαπανών και διαθέσεις πιστώσεων σε συνέχεια πρωτογενών αιτημάτων και έγκριση χρονοδιαγραμμάτων-προμετρήσεων εκτέλεσης έργων με αυτεπιστασία.
Περισσοτερα...
στις 24 Ιανουαρίου 2018

Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου καλεί το σώμα στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού μας Συμβουλίου στον Πλάτανο, την Κυριακή 28η Ιανουαρίου 2018, και ώρα 10:30 π.μ. για συζήτηση και λήψη αποφάσεων σχετικά με τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010:

  1. Έγκριση 1ης αναμόρφωσης προϋπολογισμού Δήμου Λέρου, οικονομικού έτους 2018.
  2. Έγκριση του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής της Λέρου, για το έτος 2018.
Περισσοτερα...
στις 19 Ιανουαρίου 2018

Σας καλώ στις 23-01-2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 μ.μ., στο Δημαρχείο, σε τακτική συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα:

  1. Διάθεση πιστώσεων προϋπολογισμού Δήμου Λέρου οικ. έτους 2018.
  2. Εισήγηση για την επιβολή του τέλους επί των ακαθαρίστων εσόδων κέντρων διασκέδασης και συναφών καταστημάτων, για το έτος 2019.
Περισσοτερα...
στις 18 Ιανουαρίου 2018

Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου καλεί το σώμα στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού μας Συμβουλίου στον Πλάτανο, την 22η Ιανουαρίου 2018, ημέρα Δευτέρα και ώρα 18.00 για συζήτηση και λήψη αποφάσεων σχετικά με τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010:

  1. Έγκριση πρωτοκόλλων καλής εκτέλεσης υπηρεσιών-εργασιών.
  2. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής του έργου, «Συντήρηση και επισκευή σχολικών κτιρίων».
Περισσοτερα...