ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Αριθμός 190/2024

στις 14 Οκτωβρίου 2024

    ΑΔΑ:ΡΟ09ΩΛΓ-3Κ9
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΛΕΡΟΣ, 14/10/2024
Αριθμ. πρωτ.:7266

ΑΠΟΦΑΣΗ  ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Αριθμός 190/2024

Ο Δήμαρχος Λέρου

Έχοντας υπόψη: 

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»(ΦΕΚ 87 Α΄) όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Το δεδομένο ότι ο Δήμος Λέρου σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών 2021 που αφορούν στο Μόνιμο Πληθυσμό της Χώρας (ΦΕΚ 2802/26-04-2023/τ.Β΄) εμφανίζει πραγματικό πληθυσμό άνω των επτά χιλιάδων (7.992) μόνιμους κατοίκους.
  6. Το γεγονός ότι βάσει του μόνιμου πληθυσμού στο Δήμο Λέρου, μπορεί να ορισθούν έως τέσσερις (4) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι
  7. Τις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 2 του ν. 5056/2023
  8. Τις με αρ. 1237/94548/06.11.2023/ ΑΔΑ:9Ξ9Ζ46ΜΤΛ6-ΑΞΔ και 1333/110822/ ΑΔΑ:ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90 εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών
  9. Την υπ’ αριθμ. 05/74/08.01.2024 (ΑΔΑ: 9ΗΓ6ΩΛΓ-ΩΝΨ) απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του σ’ αυτούς
  10. Την υπ’ αριθμ. 180/6792/25.09.2024 (ΑΔΑ:ΨΛΤΤΩΛΓ-7Λ0) απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του σ’ αυτούς, ως προς τα σκέλη που ισχύουν, σύμφωνα με την αριθ. πρωτ. 26992/04.10.2024 (ΑΔΑ:9ΝΔ1ΟΡ1Ι-ΞΦΙ) απόφαση της Γενικής Γραμματέως Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου
  11. Την ανάγκη εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου για την απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Τροποποιεί την αριθ. 05/74/08.01.2024 (ΑΔΑ: 9ΗΓ6ΩΛΓ-ΩΝΨ) απόφαση Δημάρχου, με την οποία έγινε ορισμός Αντιδημάρχων και εντεταλμένων δημοτικών συμβούλων,  και απαλλάσσει τον κ. Τσαχουργιανίδη Γεώργιο του Αναστασίου από εντεταλμένο σύμβουλο Τεχνικών Υπηρεσιών, Ύδρευσης και Αποχέτευσης και τον ορίζει Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:

Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Δόμησης & Τεχνικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Περιβάλλοντος Υδροοικονομίας & Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Συντήρησης πρασίνου, Τεχνικών έργων, Ηλεκτρομηχανολογικών έργων & συγκοινωνιών και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με τα τμήματα αυτά.

Β. Η θητεία του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών με αντιμισθία, κ. Τσαχουργιανίδη Γεώργιο του Αναστασίου, είναι για ένα έτος, ήτοι από 14/10/2024 έως 13/10/2025.

     Η παρούσα θα αναρτηθεί αυθημερόν στο πληροφοριακό σύστημα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Λέρου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010, όπως ισχύουν, μετά την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 5056/2023.

 

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

ΚΩΤΤΑΚΗΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ