ΑΔΑ:ΨΛΤΤΩΛΓ-7Λ0
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΛΕΡΟΣ, 25/09/2024
Αριθμ. πρωτ.: 6792
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Αριθμός 180/2024
Ο Δήμαρχος Λέρου
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»(ΦΕΚ 87 Α΄) όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
- Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
- Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
- Το δεδομένο ότι ο Δήμος Λέρου σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών 2021 που αφορούν στο Μόνιμο Πληθυσμό της Χώρας (ΦΕΚ 2802/26-04-2023/τ.Β΄) εμφανίζει πραγματικό πληθυσμό άνω των επτά χιλιάδων (7.992) μόνιμους κατοίκους.
- Το γεγονός ότι βάσει του μόνιμου πληθυσμού στο Δήμο Λέρου, μπορεί να ορισθούν έως τέσσερις (4) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι
- Τις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 2 του ν. 5056/2023
- Τις με αρ. 1237/94548/06.11.2023/ ΑΔΑ:9Ξ9Ζ46ΜΤΛ6-ΑΞΔ και 1333/110822/ ΑΔΑ:ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90 εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών
- Την υπ’ αριθμ. 05/74/08.01.2024 (ΑΔΑ: 9ΗΓ6ΩΛΓ-ΩΝΨ) απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του σ’ αυτούς
- Την υπ’ αριθ. 71/2014/29.03.2024 (ΑΔΑ:9ΤΔ0ΩΛΓ-18Ρ), σε ορθή επανάληψη, απόφαση Δημάρχου τροποποίησης της απόφασης ορισμού Αντιδημάρχων
- Την αριθ. πρωτ. 5170/18.07.2024 έγγραφη δήλωση παραίτησης του κ. Παΐσιου Ιωάννη του Παναγιώτη από το αξίωμα του Αντιδημάρχου Οικονομικών Υπηρεσιών και Δημοτικού Συμβούλου
- Την ανάγκη εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου για την απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών με αντιμισθία, τον μέχρι σήμερα Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Κουβά Βρεττό του Ευάγγελου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:
Την εποπτεία και ευθύνη και παρακολούθηση της λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Προϋπολογισμού Λογιστηρίου & Προμηθειών, Εσόδων Περιουσίας και Ταμείου και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με τα τμήματα αυτά, την έκδοση και υπογραφή των αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης για την έγκριση των Δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον Προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση. Επίσης του μεταβιβάζει την αρμοδιότητα έκδοσης και υπογραφής όλων των αποφάσεων Δημάρχου περί έγκρισης τεχνικών προδιαγραφών και τρόπου ανάθεσης προμηθειών & υπηρεσιών.
Β. Τροποποιεί την αριθ. 05/74/08.01.2024 (ΑΔΑ: 9ΗΓ6ΩΛΓ-ΩΝΨ) απόφαση Δημάρχου, με την οποία έγινε ορισμός Αντιδημάρχων και εντεταλμένων δημοτικών συμβούλων, και απαλλάσσει τον κ. Τσαχουργιανίδη Γεώργιο του Αναστασίου από εντεταλμένο σύμβουλο Τεχνικών Υπηρεσιών, Ύδρευσης και Αποχέτευσης.
Γ. Ορίζει τον Τσαχουργιανίδη Γεώργιο του Αναστασίου, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:
Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Δόμησης & Τεχνικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Περιβάλλοντος Υδροοικονομίας & Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Συντήρησης πρασίνου, Τεχνικών έργων, Ηλεκτρομηχανολογικών έργων & συγκοινωνιών και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με τα τμήματα αυτά.
Δ. Επανακαθορίζει τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών με αντιμισθία, Μαραβέλια Εμμανουήλ του Μιχαήλ, ως κάτωθι:
- Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, έκδοση και υπογραφή των διοικητικών πράξεων και απαραίτητων εγγράφων που απαιτούν υπογραφή αιρετού/ης προϊσταμένου/ης της Διεύθυνσης, κατά τη λειτουργία τη λειτουργία της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων, Ανθρώπινου δυναμικού & Διοικητικής μέριμνας και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013) αναφορικά με τα τμήματα αυτά (π.χ. χορήγηση κανονικών και αναρρωτικών αδειών, μετακίνηση υπαλλήλων εκτός έδρας, παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων κλπ), με εξαίρεση όσων αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση υπαλλήλων (συμβάσεων, μετατάξεων, αποσπάσεων, μετακινήσεων, μισθολογικής εξέλιξης, συνταξιοδοτήσεων, αποχωρήσεων, προσλήψεων κλπ.) που υπογράφονται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο καθώς και τις πειθαρχικές αρμοδιότητες που είναι αμεταβίβαστες.
- Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Δημοτικής κατάστασης Ληξιαρχείου και Κ.Ε.Π. και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με τα τμήματα αυτά
- Την εποπτεία, ευθύνη παρακολούθηση και υπογραφή όλων των εγγράφων και διοικητικών πράξεων κατά τη λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και συγκεκριμένα τις αρμοδιότητες του Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με το γραφείο αυτό (π.χ. τη χορήγηση-ανανέωση-ανάκληση ή μεταβίβαση αδειών λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος).
Δ. Επανακαθορίζει τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής με αντιμισθία, κας Ευαγγέλου Βασιλικής του Ελευθερίου, ως κάτωθι:
- Την εποπτεία, ευθύνη παρακολούθηση και υπογραφή όλων των εισηγήσεων και απαραίτητων εγγράφων κατά τη λειτουργία του αυτοτελούς τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού και συγκεκριμένα του Γραφείου Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικής Ισότητας των φύλων, με αρμοδιότητες σχεδιασμού/ συντονισμού/παρακολούθησης και εφαρμογής Κοινωνικών Πολιτικών και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων καθώς επίσης αρμοδιότητες εφαρμογής των Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας, ως αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με το γραφείο αυτό.
- Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των απαραίτητων εγγράφων κατά τη λειτουργία και ευθύνη λειτουργίας του Προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι».
- Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των απαραίτητων εγγράφων κατά την υλοποίηση της πράξης «Κέντρο Κοινότητας Δήμου Λέρου» με κωδικό ΟΠΣ 6001930 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Νότιο Αιγαίο 2021-2027»
- Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των απαραίτητων εγγράφων και διοικητικών πράξεων κατά τη λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης σε θέματα μέριμνας για τα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων, κ.λ.π.).
Ε. Σε όλους τους οριζόμενους Αντιδημάρχους μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1.Τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων.
2.Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής
ΣΤ. Η θητεία του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών με αντιμισθία, κ. Τσαχουργιανίδη Γεώργιο του Αναστασίου, είναι για ένα έτος, ήτοι από 25/09/2024 έως 24/09/2025.
Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ' αριθμ. 05/74/08.01.2024 (ΑΔΑ: 9ΗΓ6ΩΛΓ-ΩΝΨ) απόφαση Δημάρχου με θέμα: «Ορισμός Αντιδημάρχων», καθώς και η υπ' αριθμ. 71/2014/29.03.2024 (ΑΔΑ:9ΤΔ0ΩΛΓ-18Ρ) σε ορθή επανάληψη, στο σκέλος που αφορά την αντιμισθία των αναφερόμενων Αντιδημάρχων.
Η παρούσα θα αναρτηθεί αυθημερόν στο πληροφοριακό σύστημα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Λέρου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010, όπως ισχύουν, μετά την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 5056/2023.
|
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΚΩΤΤΑΚΗΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ
|