Ορισμός Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών και μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων Δημάρχου

στις 07 Ιανουαρίου 2025

                                           ΑΔΑ: ΡΧΗ6ΩΛΓ-Ρ2Μ

                                          Λέρος 07-01-2025
                                          Αρ. Πρωτ.: 13

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ                   
ΔΗΜΟΣ ΛΕΡΟΥ               
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ                        

ΘΕΜΑ: «Ορισμός Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών και μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων Δημάρχου»

 ΑΠΟΦΑΣΗ  ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Αριθμός 01/2025
Ο Δήμαρχος Λέρου
Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134) και τις διατάξεις του άρθρου 47, του Ν.4647/2019 (ΦΕΚ Α’ 204) περί πρόσθετων άμισθων Αντιδημάρχων, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 και άρθρο 30 του Ν. 5056/2023, ΦΕΚ Α 163/06.10.2023.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Τις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 2 του ν. 5056/2023
  6. Τις με αρ. 1237/94548/06.11.2023/ ΑΔΑ:9Ξ9Ζ46ΜΤΛ6-ΑΞΔ και 1333/110822/ ΑΔΑ:ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90 εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών
  7. Το δεδομένο ότι ο Δήμος Λέρου σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών 2021 που αφορούν στο Μόνιμο Πληθυσμό της Χώρας (ΦΕΚ 2802/26-04-2023/τ.Β΄) εμφανίζει πραγματικό πληθυσμό άνω των επτά χιλιάδων (7.992) μόνιμους κατοίκους.
  8. Το γεγονός ότι βάσει του μόνιμου πληθυσμού στο Δήμο Λέρου, μπορεί να ορισθούν έως τέσσερις (4) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι
  9. Την υπ’ αριθμ. 69/2023 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κω, περί ανακήρυξης των τακτικών και αναπληρωματικών μελών του Δημοτικού Συμβουλίου Λέρου
  10. Το από 14/12/2024 Πρακτικό Ορκωμοσίας των μελών της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Λέρου
  11. Την ανάγκη εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου για την απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

 

Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών με αντιμισθία, τον κ. Μαραβέλια Εμμανουήλ του Μιχαήλ και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:

 

Α.1.  Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, έκδοση και υπογραφή των διοικητικών πράξεων  και απαραίτητων εγγράφων που απαιτούν υπογραφή αιρετού/ης προϊσταμένου/ης της Διεύθυνσης, κατά τη λειτουργία τη λειτουργία της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων, Ανθρώπινου δυναμικού & Διοικητικής μέριμνας και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013) αναφορικά με τα τμήματα αυτά (π.χ. χορήγηση κανονικών και αναρρωτικών αδειών, μετακίνηση υπαλλήλων εκτός έδρας, παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων κλπ), με εξαίρεση όσων αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση υπαλλήλων (συμβάσεων, μετατάξεων, αποσπάσεων, μετακινήσεων, μισθολογικής εξέλιξης, συνταξιοδοτήσεων, αποχωρήσεων, προσλήψεων κλπ.) που υπογράφονται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο καθώς και τις πειθαρχικές αρμοδιότητες που είναι αμεταβίβαστες.

Α.2. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Δημοτικής κατάστασης Ληξιαρχείου και Κ.Ε.Π. και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με τα τμήματα αυτά

Α.3. Την εποπτεία, ευθύνη παρακολούθηση και υπογραφή όλων των εγγράφων και διοικητικών πράξεων κατά τη λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και συγκεκριμένα τις  αρμοδιότητες του Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων  και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με το γραφείο αυτό (π.χ. τη χορήγηση-ανανέωση-ανάκληση ή μεταβίβαση αδειών λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος).

Α.4. Τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων

Α.5. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου

Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του εν λόγω Αντιδημάρχου, τα καθήκοντα ασκεί ο Δήμαρχος

Δ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου, στα καθήκοντά του θα τον αναπληρώνει ο/η Αντιδήμαρχος που έχει οριστεί  από τον ίδιο ρητώς.

Ε. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε

 

Η θητεία του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών με αντιμισθία, κ. Μαραβέλια Εμμανουήλ του Μιχαήλ, είναι για ένα έτος, από 08/01/2025 έως 07/01/2026.

 

 

     Η παρούσα θα αναρτηθεί αυθημερόν στο πληροφοριακό σύστημα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Λέρου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010, όπως ισχύουν, μετά την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 5056/2023.

 

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

ΚΩΤΤΑΚΗΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ