Σας καλώ στις 21 Ιουλίου 2017 ημέρα Παρασκευή και ώρα 13:00 μ.μ., στο Δημαρχείο, σε τακτική συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα:
- Ανάκληση – αποδέσμευση ποσών από διάφορες Α.Α.Υ.
- Εγκρίσεις δαπανών και διαθέσεις πιστώσεων σε συνέχεια πρωτογενών αιτημάτων.
- Εγκρίσεις δαπανών σε βάρος διαφόρων Κ.Α. προϋπολογισμού Δήμου Λέρου οικ. έτους 2017.
- Αποδοχή ή μη του με Α.Π.: 3107/11-07-2017 πρακτικού που συντάχθηκε για την ανάδειξη προσωρινών αναδόχων, έπειτα από τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού για την προμήθεια «Αναλώσιμα υλικά αφαλατώσεων Δήμου Λέρου».
- Αποδοχή ή μη του με Α.Π.: 3140/12-07-2017 πρακτικού που συντάχθηκε για την ανάδειξη προσωρινών αναδόχων, έπειτα από τη διενέργεια συνοπτικού διαγωνισμού για την εκτέλεση της εργασίας «Αποκομιδή απορριμμάτων από μόνιμους χώρους υποδοχής».
- Εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο περί επιλογής συνεργαζόμενης τραπέζης για τοποθέτηση και λειτουργία προγράμματος Διαχείρισης συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμής μέσω τερματικών συσκευών (POS).
- Κατάρτιση όρων φανερής πλειοδοτικής δημοπρασίας για την εκποίηση κινητών πραγμάτων του Δήμου Λέρου.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΟΛΙΑΣ ΜΙΧΑΗΛ