Σας καλώ στις 30 Μαΐου 2017 ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 μ.μ., στο Δημαρχείο, σε τακτική συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα:
- Ανάκληση – αποδέσμευση ποσών από διάφορες Α.Α.Υ.
- Έγκριση και διάθεση πιστώσεων προϋπολογισμού του Δήμου, που αφορούν δαπάνες α) σταθερών διαρκούς ή περιοδικού χαρακτήρα και β) συνεχιζόμενων συμβάσεων.
- Εγκρίσεις δαπανών και διαθέσεις πιστώσεων σε συνέχεια πρωτογενών αιτημάτων.
- Εγκρίσεις δαπανών σε βάρος διαφόρων Κ.Α. προϋπολογισμού Δήμου Λέρου οικ. έτους 2017.
- Έγκριση ή μη του Πρακτικού Αξιολόγησης Δικαιολογητικών Συμμετοχής του δημόσιου ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού, για την «Προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών Δήμου και ΔΟΠΑΙΣΑΠ για το έτος 2017-2018».
- Έγκριση δαπάνης για την εξόφληση της 4ης εντολής πληρωμής της μελέτης με τίτλο «Οριοθέτηση των προς πολεοδόμηση περιοχών Τοπογραφική – κτηματογραφική αποτύπωση, πολεοδόμηση και περιβαλλοντική μελέτη τμήματος οικισμού Αλίντα Δ. Λέρου».
- Έγκριση δαπάνης για την εξόφληση της 4ης εντολής πληρωμής-τελικής της προμήθειας με τίτλο «Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία συστήματος βελτίωσης και ελέγχου ποιότητας και διανομής πόσιμου νερού Δήμου Λέρου».
- Έγκριση δαπάνης για την εξόφληση της 1ης εντολής πληρωμής του έργου «Συντηρήσεις-επισκευές σχολικών κτιρίων» Δήμου Λέρου.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΟΛΙΑΣ ΜΙΧΑΗΛ