ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Αριθμός 162/2025

στις 10 Οκτωβρίου 2025

ΑΔΑ: Ψ72ΞΩΛΓ-Υ3Π
ΛΕΡΟΣ, 10/10/2025
Αριθμ. πρωτ.:8052

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Αριθμός 162/2025
Ο Δήμαρχος Λέρου
Έχοντας υπόψη:


1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και
της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»(ΦΕΚ 87 Α΄) όπως αντικαταστάθηκε
από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά
με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του
Ν.4623/2019 (Α' 134).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.
"Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα
με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και
της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από
το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40),
αναφορικά με την αντιμισθία.
5. Το δεδομένο ότι ο Δήμος Λέρου σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-
Κατοικιών 2021 που αφορούν στο Μόνιμο Πληθυσμό της Χώρας (ΦΕΚ 2802/26-04-2023/τ.Β΄)
εμφανίζει πραγματικό πληθυσμό άνω των επτά χιλιάδων (7.992) μόνιμους κατοίκους.
6. Το γεγονός ότι βάσει του μόνιμου πληθυσμού στο Δήμο Λέρου, μπορεί να ορισθούν έως
τέσσερις (4) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι
7. Τις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 2 του ν. 5056/2023
8. Τις με αρ. 1237/94548/06.11.2023/ ΑΔΑ:9Ξ9Ζ46ΜΤΛ6-ΑΞΔ και 1333/110822/
ΑΔΑ:ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90 εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών
9. Την υπ’ αριθμ. 190/7266/14.10.2024 (ΑΔΑ:ΡΟ09ΩΛΓ-3Κ9) απόφαση Δημάρχου περί
ορισμού Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
10. Το γεγονός ότι η ως άνω απόφαση έχει ισχύ έως 13/10/2025
11. Την υπ’ αριθ. 160/2025 με αριθ. πρωτ.:8030/09.10.2025/ΑΔΑ:6ΖΦΣΩΛΓ-8ΥΘ απόφαση του
Δημάρχου περί παράταση θητείας Αντιδημάρχου
12. Την ανάγκη εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου για την
απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τον Τσαχουργιανίδη Γεώργιο του Αναστασίου, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών με
αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:
Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Δόμησης & Τεχνικών
Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τμημάτων Περιβάλλοντος Υδροοικονομίας & Πολιτικής
Προστασίας, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Συντήρησης πρασίνου, Τεχνικών έργων,
Ηλεκτρομηχανολογικών έργων & συγκοινωνιών και όλα όσα αναλυτικά περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ
του Δήμου Λέρου (ΦΕΚ 365/τ.Β΄/19-02-2013), αναφορικά με τα τμήματα αυτά.

Β. Η θητεία του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών με αντιμισθία, κ. Τσαχουργιανίδη Γεώργιου του
Αναστασίου, είναι για ένα έτος, ήτοι από 14/10/2025 έως 13/10/2026.

Γ. Ανακαλεί την υπ’ αριθ. 160/2025 με αριθ. πρωτ.:8030/09.10.2025/ΑΔΑ:6ΖΦΣΩΛΓ-8ΥΘ απόφασή
του
Η παρούσα θα αναρτηθεί αυθημερόν στο πληροφοριακό σύστημα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και στην
επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Λέρου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 5 του
άρθρου 59 του Ν.3852/2010, όπως ισχύουν, μετά την εφαρμογή των διατάξεων του Ν.
5056/2023.


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΚΩΤΤΑΚΗΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ