ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 109/2021

στις 06 Σεπτεμβρίου 2021

ΑΠΟΦΑΣΗ  ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Αριθμός 109/2021

Ο Δήμαρχος Λέρου

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»(ΦΕΚ 87 Α΄) όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/10, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 76 του Ν. 4555/18 (ΦΕΚ 133/19.07.2018 τεύχος Α’) και αντικαταστάθηκε εκ νέου από την παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν.4623/19 (ΦΕΚ 134/09.08.2019 τεύχος Α’) «Συγκρότηση και εκλογή οικονομικής επιτροπής και επιτροπής ποιότητας ζωής»,
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  4. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  5. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  6. Τις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 4623/2019 (ΦΕΚ 134 Α΄)
  7. Το δεδομένο ότι ο Δήμος Λέρου σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών 2011 που αφορούν στο Μόνιμο Πληθυσμό της Χώρας (ΦΕΚ 698/20-03-2014/τ.Β΄) εμφανίζει πραγματικό πληθυσμό άνω των επτά χιλιάδων (7.917) μόνιμους κατοίκους.
  8. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν έως τέσσερις (4) Αντιδήμαρχοι
  9. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ. 82/59633/20.08.2019: Ορισμός Αντιδημάρχων
  10. Την αριθμ. 108/2020 Απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων [ΑΔΑ 6ΦΜΗΩΛΓ-ΒΚΧ]
  11. Το γεγονός ότι η ως άνω απόφαση έχει ισχύ έως 04/09/2021
  12. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Λέρου όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ 365/Β΄/19.02.2013 & ΦΕΚ 1656/Β΄/14.05.2019)
  13. Την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου Λέρου

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Την παράταση της θητείας των κατωτέρω Δημοτικών Συμβούλων ως Αντιδημάρχων από 05/9/2021 έως 07/11/2021, ως ακολούθως:

  1. Τον κ. Καστή Δημήτριο του Αντωνίου, Αντιδήμαρχο Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:
  • Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων αυτής και συγκεκριμένα των: Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων, Δημοτικής κατάστασης Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών, Ανθρώπινου δυναμικού & Διοικητικής μέριμνας, Προϋπολογισμού Λογιστηρίου & Προμηθειών, Εσόδων Περιουσίας και Ταμείου και Κ.Ε.Π.
  1. Τον κ. Μεραμπελιώτη Βασίλειο του Εμμανουήλ, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:
  • Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Δόμησης & Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων αυτής και συγκεκριμένα των: Τμήμα Περιβάλλοντος Υδροοικονομίας & Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Συντήρησης πρασίνου, Τεχνικών έργων, Η/Μ έργων & συγκοινωνιών.
  1. Τον κ. Γρεκό Κυριάκο του Χαράλαμπου, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν:
  • Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και των Αυτοτελών τμημάτων Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.

Οι παραπάνω αρμοδιότητες του Δημάρχου εκχωρούνται και μεταβιβάζονται και με εξουσιοδότηση υπογραφής εγγράφων και παραστατικών που προβλέπονται κατά την προπαρασκευαστική διαδικασία εκτέλεσης των εργασιακών αντικειμένων, προς διευκόλυνση του έργου του, για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την γρήγορη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών.

Β. Οι ανωτέρω μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες στους Αντιδημάρχους, σε περίπτωση που απουσιάζουν ή κωλύονται, ασκούνται από τον ίδιο το Δήμαρχο.

Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μεραμπελιώτης Βασίλειος του Εμμανουήλ, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Καστή Δημήτριο του Αντωνίου.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται ο Αντιδήμαρχος κ. Καστής Δημήτριος θα έχει την αρμοδιότητα της έκδοσης και υπογραφής των αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης και θα τελεί και τους Πολιτικούς Γάμους

Ε. Ορίζει τους Αντιδηµάρχους κ. Καστή Δημήτριο του Αντωνίου και κ. Μεραμπελιώτη Βασίλειο του Εμμανουήλ, µε θητεία από 05/9/2021 µέχρι 07/11/2021, εντός της τρέχουσας δηµοτικής περιόδου ως µέλη της Οικονοµικής Επιτροπής  

ΣΤ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του

     Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΜΙΧΑΗΛ ΚΟΛΙΑΣ