ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου σε υπηρεσίες καθαρισμού σχολικών μονάδων

στις 23 Ιουλίου 2024

ΑΔΑ:ΡΓ90ΩΛΓ-15Ε

Λήψη Αρχείων
Αίτηση : https://drive.google.com/file/d/10MAGKyYI2tsKF90cvo110Phpkh7vPpGE/view?usp=sharing

Παράρτημα ΙΙ : https://drive.google.com/file/d/1BYY-NiCbIrnGusyCMdUjxn75AAlrsMtZ/view?usp=sharing

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Λέρος, 23/07/2024
Αριθμ. Πρωτ.: 5320

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
για την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου σε υπηρεσίες καθαρισμού σχολικών μονάδων

 

Ο Δήμαρχος Λέρου

Έχοντας υπόψη:

 

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 (Α’138 ) όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν
  2. Τις διατάξεις του ν.3584/2007 (Α΄143), Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών Υπαλλήλων, όπως ισχύουν
  3. Τις διατάξεις του ν.3463/2006 (Α΄114), Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων, όπως ισχύουν
  4. Τις διατάξεις του ν.3852/2010, Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης (Α΄87), όπως ισχύουν
  5. Την υπ’ αριθ. 55472/23-7-2021 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου» (ΦΕΚ 3352 /Β/2021)
  6. Την υπ’ αριθ. 41797/23.06.2022 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Τροποποίησης της υπ’ αρ. 55472/23-7-2021 απόφασης <Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΦΕΚ 3352 /Β/2021)>» (ΦΕΚ 3327/28.06.2022/Β’)
  7. Το άρθρο 132 του Ν.5090/2024 (Α’ 30) «Προσλήψεις συγγενών θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας», με το οποίο τροποποιήθηκε η υπ’ αριθ. 55472/23-7-2021 ανωτέρω απόφαση, ως προς τη δυνατότητα πρόσληψης, με σύμβαση εργασίας ΙΔΟΧ, ενός συγγενούς αποβιώσαντος εξαιτίας ενδοοικογενειακής βίας.
  8. Την υπ' αριθμ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./40/7321/11-06-2024 Απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών και Εσωτερικών, εγκρίθηκε ο μέγιστος αριθμός των ωρών ημερήσιας απασχόλησης του προσλαμβανόμενου προσωπικού καθώς και ο μέγιστος αριθμός προσλαμβανόμενων ατόμων ανά Δήμο για το διδακτικό έτος 2024-2025 σε θέσεις προσωπικού ΥΕ Καθαριστών/στριών σχολικών μονάδων μερικής ή /και πλήρους απασχόλησης
  9. Το υπ΄ αριθ. 48157/17.06.2024 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα: «Ανακοίνωση έγκρισης πρόσληψης προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων της χώρας, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στους Δήμους  για το διδακτικό έτος 2024-2025»
  10. Τις ανάγκες των Δήμου Λέρου σε προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των αναγκών του, στην καθαριότητα των σχολικών μονάδων της χωρικής του αρμοδιότητας
  11. Την υπ’ αριθμ. 102/2024/ΑΔΑ:9Φ45ΩΛΓ-ΕΗΑ απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής με θέμα: «Κατανομή εγκριθεισών ανθρωποωρών για την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για την κάλυψη των αναγκών καθαριότητας των σχολικών μονάδων του Δήμου Λέρου, για το διδακτικό έτος 2024-2025, σε θέσεις μερικής απασχόλησης»
  12. Την αριθμ. πρωτ. 4566/27.06.2024 Βεβαίωση ύπαρξης πιστώσεων, της Δ/νσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Λέρου

Ανακοινώνει

 

Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δέκα (10) ατόμων για την καθαριότητα σχολικών μονάδων  στο Δήμο Λέρου και συγκεκριμένα, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α):


ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Υπηρεσία

Έδρα υπηρεσίας

Κλάδος/Ειδικότητα

Αριθμός

ατόμων

Χρόνος απασχόλησης

Δήμος Λέρου

Πλάτανος

ΥΕ Προσωπικού

Καθαριότητας

Εσωτερικών Χώρων /

ΥΕ Προσωπικού

Καθαριότητας Σχολικών

Μονάδων

Μερικής απασχόλησης

(6 ώρες)

Διδακτικό έτος 2024-2025

10

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ  ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ

Η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται μεταξύ τους με τα ακόλουθα κριτήρια:

 

  1. α) ΕΜΠΕΙΡΙΑ μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020: (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)

Μήνες

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

...

Μονάδες

17

34

51

68

85

102

119

136

153

170

 

Και επιπλέον μία (1) μονάδα ανά μήνα για κάθε ανατεθείσα αίθουσα με ανώτατο όριο τις δέκα επτά (17) μονάδες

 

Αριθμός Αιθουσών

1

2

3

4

5

6

7

8

9

17

Μονάδες

1

2

3

4

5

6

7

8

9

17

 

β) ΕΜΠΕΙΡΙΑ από το διδακτικό έτος 2020-2021 και εξής:  (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)

 

Μήνες

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

...

Μονάδες

17

34

51

68

85

102

119

136

153

170

 

  • Ως βαθμολογούμενη εμπειρία λαμβάνεται υπόψη η απασχόληση οε αντίστοιχη θέση του οικείουΔήμου και Δημοσίου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης και Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας χωρικής αρμοδιότητας του Δήμου που έχει διανυθεί με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με συμβάσεις μίσθωσης έργου μέσω των οικείων υπηρεσιών για όσο διάστημα παρείχαν υπηρεσία.

 

  1. ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ή ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (20 μονάδες και 10 μονάδες για κάθε τέκνο πέραν του τρίτου)

Αριθμός τέκνων

4

5

6

7

8

9

10

...

Μονάδες

30

40

50

60

70

80

90

  • υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα πολύτεκνος και τέκνο πολύτεκνης οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων

 

  1. ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ή ΤΕΚΝΟ ΤΡΙΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (15 μονάδες)

Αριθμός τέκνων

3

Μονάδες

15

υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα τρίτεκνος και  τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων

 ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (5 μονάδες για καθένα από τα δύο πρώτα τέκνα και 10 μονάδες για κάθε επιπλέον τέκνο πέραν των δύο πρώτων)

αριθμός τέκνων

1

2

3

...

μονάδες

5

10

20

  1. ΜΟΝΟΓΟΝΕΑΣ ή ΤΕΚΝΟ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (10 μονάδες για κάθε τέκνο)

αριθμός τέκνων

1

2

3

...

μονάδες

10

20

30

  • υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα γονέας και τέκνο μονογονεϊκής οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων.

 

  1. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ

Ποσοστό αναπηρίας

50%-59%

60%-66%

67%-69%

70% και άνω

μονάδες

10

12

15

17

  • Ο υποψήφιος, στο πρόσωπο του οποίου συντρέχουν περισσότερες από μία περιπτώσεις ατόμων, των οποίων ασκεί το δικαίωμα προστασίας, δικαιούται να κάνει χρήση  της προσφορότερης για τον ίδιο μοριοδότησης και πάντως μόνο μίας εξ αυτών.

 

  1. ΗΛΙΚΙΑ

Ηλικία

Έως και 50 ετών

Άνω των 50 ετών

μονάδες

10

20

  • Ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης ορίζεται το 67ο έτος συμπληρωμένο.

 

Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 55472/23-7-2021 απόφασης «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων» (Β’3352).

 

 

Σύμφωνα με το άρθρο 132 του Ν.5090/2024 (Α’ 30) «Προσλήψεις συγγενών θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας», τροποποιήθηκε η υπ’ αριθ. 55472/23-7-2021 απόφαση «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου» με την 40936/14-5-2024 όμοια (Β’ 2813), προκειμένου να στηριχθούν έμπρακτα συγγενείς αποβιωσάντων εξαιτίας ενδοοικογενειακής βίας.

Ειδικότερα προβλέπεται ότι σε περίπτωση θανάτου λόγω ενδοοικογενειακής βίας και εφόσον έχει ασκηθεί ποινική δίωξη, είναι δυνατή η πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας στις σχολικές μονάδες των δήμων, με σύμβαση εργασίας ΙΔΟΧ ενός συγγενούς αποβιώσαντος εκ της ως άνω αιτίας πρώτου βαθμού συγγένειας εξ αίματος με αυτόν. Αν υπάρχουν περισσότεροι συγγενείς πρώτου βαθμού, η δυνατότητα πρόσληψης αφορά μόνο έναν από αυτούς. Ο δικαιούχος προσλαμβάνεται ως υπεράριθμος για κάθε διδακτικό έτος στον δήμο του οποίου είναι κάτοικος, μη εφαρμοζομένων των κριτηρίων και της διαδικασίας μοριοδότησης των λοιπών υποψηφίων.

 

Ανάρτηση της ανακοίνωσης

Ολόκληρη η ανακοίνωση αναρτάται στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Λέρου στον Πλάτανο Λέρου. Επίσης δημοσιεύεται  στο https://diavgeia.gov.gr καθώς και στον διαδικτυακό τόπο του Δήμου Λέρου www.leros.gr .

 

Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την συνημμένη αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου 5320/23.07.2024 και να την υποβάλουν είτε αυτοπροσώπως στο πρωτόκολλο του Δήμου Λέρου, στον Πλάτανο Λέρου, είτε   ηλεκτρονικά στην ακόλουθη διεύθυνση: info@leros.gr .
Λήψη αίτησης εδώ : https://drive.google.com/file/d/10MAGKyYI2tsKF90cvo110Phpkh7vPpGE/view?usp=sharing

Μαζί     με την αίτηση υποβάλλονται υποχρεωτικά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των προσόντων, των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας. Διόρθωση ή συμπλήρωση των αιτήσεων καθώς και αντικατάσταση ή κατάθεση επιπλέον δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής

Η αίτηση συμμετοχής, που θα υποβληθεί ηλεκτρονικά, πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζεται υπογεγραμμένη, με φυσική υπογραφή. Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.

Επισημαίνεται ότι: σύμφωνα με το νέο Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 γνωστό ως GDPR, που ετέθη σε εφαρμογή τον Μάιο 2018, καθιερώνεται ενιαίο νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ. Για το λόγο αυτό, η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία πρόσληψης με την οικειοθελή υποβολή αίτησης με τα συνημμένα σε αυτή δικαιολογητικά προς τον Φορέα, συνεπάγεται τη συναίνεση του υποψηφίου για τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τους αφορούν, καθώς και για την ασφαλή διατήρησή τους σε αρχείο (φυσικό ή ψηφιακό) για συγκεκριμένο σκοπό και για όσο χρόνο απαιτείται, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι νόμιμες διαδικασίες πρόσληψης. Οι φορείς οφείλουν να προστατεύουν τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων από τυχόν υποκλοπή προκειμένου να επιτυγχάνεται η ασφαλής επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Οι υποψήφιοι διατηρούν το δικαίωμα ανάκλησης της συναίνεσής τους ανά πάσα στιγμή και κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης προς το Φορέα.

 

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) εργάσιμες ημέρες και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησης της ανακοίνωσης στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος , ήτοι από Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024 έως και 06 Αυγούστου 2024 και μέχρι ώρα 23:59. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει µε την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι από το νόμο εξαιρετέα (δημόσια αργία ή µη εργάσιμη) τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 

Κατάταξη υποψηφίων

Αφού η υπηρεσία μας  επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, σύμφωνα με τα βαθμολογούμενα κριτήρια που επικαλείται κάθε υποψήφιος, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων. Η κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:

  1. Πρώτα απ΄ όλα οι υποψήφιοι κατατάσσονται στους πίνακες κατάταξης για τις θέσεις με βάση τη βαθμολογία που συγκεντρώνουν στα βαθμολογούμενα κριτήρια (εμπειρία αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας, τριτεκνία αριθμός ανήλικων τέκνων, μονογονεϊκές οικογένειες, αναπηρία, ηλικία)
  2. Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο(χρόνος εμπειρίας) και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο κριτήριο (αριθμός τέκνων πολύτεκνης οικογένειας) και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα τα κριτήρια, η σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.

 

Ανάρτηση πινάκων και υποβολή αντιρρήσεων

Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του δήμου Λέρου , ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας.

Κατά των πινάκων αυτών επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση αντίρρησης ατελώς  μόνο για εσφαλμένο υπολογισμό της μοριοδότησης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δύο (2) εργασίμων ημερών η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η αντίρρηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@leros.gr.

Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων ανακοινώνεται ο τελικός πίνακας επιτυχόντων – προσληπτέων. Οι τελικοί πίνακες αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην ιστοσελίδα του δήμου.

 

Πρόσληψη

Το προσωπικό προσλαμβάνεται με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου αμέσως μετά την κατάρτιση των τελικών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων με απόφαση του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου.

Προσληφθέντες που αποχωρούν πριν από την λήξη της σύμβασής τους, αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.

Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.

ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελούν:

α. Το έντυπο «ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» με αριθμ. ανακοίνωσης 5320/23.07.2024 που συμπληρώνουν και υποβάλλουν ηλεκτρονικά οι υποψήφιοι
(Λήψη αίτησης : https://drive.google.com/file/d/10MAGKyYI2tsKF90cvo110Phpkh7vPpGE/view?usp=sharing)
και

 β. το «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ για την πρόσληψη καθαριστών – καθαριστριών στις σχολικές μονάδες των Δήμων», το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με πρωτόκολλο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ 5320/23.07.2024 σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.

γ. Η αρ. πρωτ.: 40936/14.05.2024 (ΦΕΚ 2813/17.05.2024 τεύχος Β') απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Τροποποίηση της υπ’ αρ. 55472/23-7-2021 απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (Β’ 3352).» και ειδικότερα προστίθενται παρ. 5 στο άρθρο 1, παρ. 10 στο άρθρο 2, περ. 8 στο Κεφάλαιο ΙΙ του Παραρτήματος ΙΙ και περ. 8 στον Συνοπτικό Κατάλογο Απαραίτητων Δικαιολογητικών του ως άνω Παραρτήματος, ως κατωτέρω, αναφορικά με τη διαδικασία και τα υποβαλλόμενα δικαιολογητικά για την πρόσληψη προσωπικού σε σχολικές μονάδες δήμων σε περίπτωση θανάτου λόγω ενδοοικογενειακής βίας, σύμφωνα με το άρθρο 132 του ν. 5090/2024 (Α’ 30).

 

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΕΡΟΥ

 

ΚΩΤΤΑΚΗΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ